Werken bij Athora

Snel je kansen zien in een verzekeringsmarkt die steeds verandert? De uitdagingen pakken waar Athora voor staat? Jezelf ontwikkelen en bijdragen aan deze uitdagingen? Bij Athora geef je zelf sturing aan je loopbaan. Wij zullen er alles aan doen om je daarbij te helpen.

We zijn op zoek naar uiteenlopende vakspecialisten met verschillende achtergronden, talenten en ambities. We zoeken collega’s die iets willen toevoegen en echt willen bijdragen aan onze missie.

Klantcontact

Bij de merken zijn diverse afdelingen verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met onze klanten. Altijd staat het belang van de klant centraal. Er zijn steeds meer mogelijkheden om met de klant te communiceren. Daarvoor gebruiken we kanalen zoals internet, telefonie, direct klantcontact of een onafhankelijk adviseur. We hebben daarom verschillende klantenserviceteams.

Achter de schermen

De dienstverlening aan klanten blijven we verbeteren. Onder andere door het standaardiseren en automatiseren van processen. Daar hebben we goede medewerkers voor nodig die begrijpen wat er achter de schermen nodig is om de klant van dienst te zijn.

Andere vakgebieden

Natuurlijk kennen we ook de vakgebieden IT & Change en Finance & Risk. Daarnaast hebben we collega’s in een meer specialisten rol die bijdragen aan de activiteiten van Athora en de merken. Zoals marketeers, communicatiedeskundigen, productontwikkelaars, juristen, fiscalisten, compliance officers, P&O-adviseurs en specialisten bij facilitaire zaken.